שר הרווחה מרגי: "קיבלנו שיפוי מהאוצר ללא מגבלה"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הרווחה מרגי: "קיבלנו שיפוי מהאוצר ללא מגבלה"

שר הרווחה יעקב מרגי למימרן במהדורה המרכזית: "שיביאו את כל המידע לציבור. אין שום שיקול פוליטי. שום שיקול אחר. אין ספק שלאור מה שנגלה לעינינו ברצועה יישאלו שאלות קשות מאוד בתום הלחימה. כל מה שהוצאתי על המלחמה קיבלתי שיפוי מלא ממשרד האוצר בלי שום מגבלה, בצורה מרחיבה וללא שום בירוקרטיה. אפילו עד 5 חודשים מתחילת המלחמה. אלו סכומים לא מבוטלים".

יעקב מרגי. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "צה"ל נמצא במערכה לא פשוטה וכל יום מתגלים הניסים של מה יכל היה לקרות ומה המחבלים תכננו. אמרתי לראה"מ ולשר הביטחון שבשביל שהצבא יצליח וינצח צריך גם עורף חזק, שיביאו את כל המידע לציבור".

"אין שום שיקול פוליטי. שום שיקול אחר. אין ספק שלאור מה שנגלה לעינינו ברצועה יישאלו שאלות קשות מאוד בתום הלחימה. אבל את הכל צריך להשאיר לאחרי המלחמה" הדגיש השר.

על המפונים: "אין ספק שכל אחד מהמפונים כבר רוצה לחזור לביתו ולישון במיטתו, שלא נטעה באשליה שלגור במלון זה כיף, זה כלוב של זהב. נעשה הכול שהם יוכלו לחזור לביתם מהר ככל האפשר"

"כל מה שהוצאתי על המלחמה קיבלתי שיפוי מלא ממשרד האוצר בלי שום מגבלה, בצורה מרחיבה וללא שום בירוקרטיה. אפילו עד 5 חודשים מתחילת המלחמה. אלו סכומים לא מבוטלים"

"המגמה היא לחזור לשגרה מהר ככל האפשר, בתוך כך יש גם את הבחירות המקומיות, הנושא עלה היום בישיבת הממשלה ע"י שר האוצר, גם אני שאלתי שאלות והופתעתי לראות שכל ראשי הקואליציה בדעה אחת שלא לדחות אותם שוב. כולל השרים שהצטרפו רק לאחר פרוץ המלחמה".

האזינו



0 תגובות